byard ایران تاکسی شورای شهر شورای اسلامی

byard: ایران تاکسی شورای شهر شورای اسلامی حمل و نقل عمومی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی تعیین وظیفه زیاد کردن قیمت کرایه‌ها در هفته نخست اردیبهشت

افزایش کرایه های حمل ونقل عمومی بحث تازه ای نیست و معمولا در آخر هر سال شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قیمت های تازه را بررسی و تصویب می کند ولی امسال با م

تعیین وظیفه زیاد کردن قیمت کرایه‌ها در هفته نخست اردیبهشت

تعیین وظیفه زیاد کردن قیمت کرایه ها در هفته نخست اردیبهشت

عبارات مهم : ایران

افزایش کرایه های حمل ونقل عمومی بحث تازه ای نیست و معمولا در آخر هر سال شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قیمت های تازه را بررسی و تصویب می کند ولی امسال با مخالفت فرمانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران این مصوبه شورا به تایید نرسید و بعد از بررسی مجدد و اصرار شورا بر زیاد کردن قیمت کرایه ها، عنوان به هیات حل اختلاف وزارت کشور ارسال شد تا نهایتا در هفته آینده تصمیم نهایی به وسیله وزارت کشور اتخاذ شود.

تعیین وظیفه زیاد کردن قیمت کرایه‌ها در هفته نخست اردیبهشت

کشمکش فرمانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز به موضوعی تکراری تبدیل شده است که هرازگاهی بر سر بعضی مباحث همانند قیمت کرایه های تاکسی اوج می گیرد. کشمکشی که تنها مسافران و رانندگان تاکسی در آن زیان می بینند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در 8 اسفندماه سال گذشته زیاد کردن قیمت کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو به طور میانگین 10 تا 20 درصد زیاد کردن را مصوب و جهت تایید به فرمانداری ارسال کردند که 18 اسفندماه فرماندار پایتخت کشور عزیزمان ایران از مخالفت صریح فرمانداری باهرگونه زیاد کردن قیمت کرایه ها خبر داد و لغو این مصوبه به اطلاع مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران رسید.

افزایش کرایه های حمل ونقل عمومی بحث تازه ای نیست و معمولا در آخر هر سال شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قیمت های تازه را بررسی و تصویب می کند ولی امسال با م

بار دیگر اعضای شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران 20 فروردین زیاد کردن 10 درصدی قیمت کرایه تاکسی و زیاد کردن 15 درصدی کرایه اتوبوس و مترو را مصوب و به فرمانداری ارسال کردند که بعد از بررسی بار دیگر مورد اعتراض فرمانداری قرار گرفت.

غلامحسین آرام، معاون فرماندار در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: با توجه به مخالفت فرمانداری با هرگونه زیاد کردن قیمت کرایه حمل و نقل عمومی عنوان به هیات مرکزی حل اختلاف وزارت کشور ارسال شده است است و در هفته آینده مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیم نهایی به وسیله این هیات اتخاذ خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا وقت اتخاذ تصمیم نهایی به وسیله این هیات هرگونه زیاد کردن قیمت کرایه تاکسی و سایر وسایل نقلیه عمومی تخلف است و باید با آن برخورد شود لذا نیاز است شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن نظارت دقیق با تخلفات احتمالی برخورد نماید.

تعیین وظیفه زیاد کردن قیمت کرایه‌ها در هفته نخست اردیبهشت

در همین راستا مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در پی مخالفت فرمانداری با زیاد کردن قیمت کرایه ها در گفتگو با ایسنا، گفت: از فرماندار پایتخت کشور عزیزمان ایران درخواست می کنیم که با گرفتن سوبسید حمل و نقل عمومی که باید به وسیله دولت ها پرداخت می شده، موجب شود که هیچ افزایشی در قیمت کرایه ها نداشته باشیم. در حقیقت اگر دولت ها سهم خود را در حمل و نقل عمومی پرداخت می کردند، نیازی به این زیاد کردن قیمت کرایه ها نبود. به هر ترتیب این استدلال وجود دارد و به این ترتیب نیاز است که زیاد کردن قیمت کرایه ها را داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه خود دولت زیاد کردن حقوق کارمندان مترو و اتوبوس را 12 درصد به تصویب رسانده، بعد باید زیاد کردن قیمت بلیت را نیز داشته باشیم. با توجه به زیاد کردن لوازم مصرفی بخش حمل و نقل عمومی، زیاد کردن حداقلی قیمت کرایه ها در این بخش عادلانه است.

افزایش کرایه های حمل ونقل عمومی بحث تازه ای نیست و معمولا در آخر هر سال شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قیمت های تازه را بررسی و تصویب می کند ولی امسال با م

چمران ادامه داد: زیاد کردن قیمت کرایه هایی که به وسیله شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ارسال شده است بود، بسیار بالاتر بود ولی آنچه که شورا مصوب کرد، حداقل زیاد کردن بود. باید بنا به مقتضیات روز، شرایط هر دو طرف یعنی افراد شاغل در حمل و نقل عمومی و شهروندان را مد نظر قرار داد و بر اساس آن قیمت کرایه ها را تنظیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی لوازم مصرفی زیاد کردن قیمت داشته هست، افزود: نمی توان به راننده تاکسی اعلام کرد که علی رغم زیاد کردن مواد مصرفی نمی توان قیمت کرایه ها را زیاد کردن داد، آیا که فرماندار چنین موضوعی را اعلام کرده است.

تعیین وظیفه زیاد کردن قیمت کرایه‌ها در هفته نخست اردیبهشت

چمران تاکید کرد: جهت قیمت کرایه تاکسی پیشنهادهای مختلفی از جمله 10 درصد و 8.5 درصد را داشتیم که در روز یکشنبه در خصوص این زیاد کردن قیمت تصمیم گیری خواهد شد که زیاد کردن 8.5 درصد قیمت کرایه تاکسی ضمن گذاشتن شرط استفاده از دستگاه های پز به نظر کاملا عادلانه می رسد لذا باید در خصوص این زیاد کردن ها تصمیم گیری مورد نیاز انجام شود.

به گزارش ایسنا، بیمه رایگان و ایجاد تسهیلات جهت خرید لوازم یدکی ماشین از جمله مواردیست که قرار بود در قالب بسته های حمایتی به رانندگان ارائه شود. علاوه بر عدم تحقق این وعده ها بسیاری از تسهیلاتی که پیش از این به وسیله اتحادیه تاکسیرانی شهرهای کشور به رانندگان تاکسی داده می شد متوقف شده است است.

گرچه این طرح در بعضی شهرها از جمله مشهد در سال 92 با ارائه بیمه رایگان به رانندگان تاکسی اجرایی شد ولی در پایتخت کشور عزیزمان ایران خبری از آن نشد به نحوی که نمایندگان مردم در پارلمان شهر زیاد کردن کرایه ها ولو کمتر از قیمت تورم، را تنها راهکار حل پرسشها رانندگان می یابند که هر بار نیز نتیجه ای جز به آسمان رفتن داد مسافران نداشته است.

علاوه بر این، کشمکش فرمانداری و شهرداری بر سر این عنوان باعث شده است در جریان این اختلافات و زمزمه زیاد کردن کرایه ها جهت بعضی رانندگان دستاویزی فراهم شود تا بدون مجوز و غیرقانونی به زیاد کردن قیمت کرایه های تاکسی اقدام کنند و در برابر اعتراض مسافران نیز کوتاه نیایند.

واژه های کلیدی: ایران | تاکسی | شورای شهر | شورای اسلامی | حمل و نقل عمومی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار